messages.an_error_has_occured

Loading profile...

Rekisteröidy ilmaiseksi ja tarjous ei koskaan jää huomaamatta! Haluan tilata tiedotteen

Yleiset sopimusehdot

1. Yleiset ehdot

Tällä sivustolla maininnalla Outspot tarkoitetaan pörssinoteerattua osakeyhtiötä Confinity NV:

Confinity NV (Outspot)
Crossroads Bank for Enterprises nro: BE0897991257
helpdesk@outspot.fi

Palautusosoite
Ota yhteyttä jälkimarkkinaosastoomme. Osaston yhteystiedot löytyvät kohdasta Käytännön tiedot tai verkkosivuston erikoistarjouksesta.


Kotipaikka
Tärkeää! Tämä ei ole palautusosoite.

Dorp 16, 9830 Sint-Martens-Latem, BELGIUM
Tähän osoitteeseen lähetettyjä palautuksia ei käsitellä. Palautuksiin käytetään osoitetta aiemmasta kohdasta Palautusosoite.

2. Soveltamisala

Nämä yleiset sopimusehdot koskevat kaikkia sopimuksia ja kaikkia juridisia liikesuhteita, joissa Outspot on myyjänä.

Näiden yleisten sopimusehtojen teksti on saatettu kuluttajan saataville ennen etämyyntisopimuksen solmimista. Siinä määrin kuin se on kohtuullisesti mahdollista, ennen etämyyntisopimuksen solmimista tulee kertoa, että yleiset sopimusehdot ovat luettavissa yhtiön kotipaikassa ja että ne lähetetään kuluttajalle mahdollisimman pian kuluttajan pyynnöstä. Kuluttaja voi myös milloin tahansa tallentaa yleiset sopimusehdot PDF-tiedostoon.

Jos etämyyntisopimus solmitaan sähköisesti, edellisestä kappaleesta poiketen ja ennen etämyyntisopimuksen solmimista, näiden yleisten sopimusehtojen teksti voidaan saattaa kuluttajan saataville sähköisessä muodossa tavalla, jolla ne voidaan helposti tallentaa kestävälle tallennusvälineelle. Kun se ei ole kohtuullisesti mahdollista, ennen etämyyntisopimuksen solmimista tulee kertoa missä yleiset sopimusehdot ovat sähköisesti luettavissa ja että ne lähetetään kuluttajalle mahdollisimman pian kuluttajan pyynnöstä sähköisesti tai muulla tavalla maksutta.

Mikäli näiden yleisten sopimusehtojen lisäksi sovelletaan tiettyä tuotetta tai palvelua koskevia ehtoja, sovelletaan toista ja kolmatta kappaletta analogisesti ja kuluttaja voi yleisten sopimusehtojen ollessa ristiriidassa vedota aina itselleen edullisempaan sovellettavaan ehtokohtaan.

3. Virheellisyydet

Outspotilla ei ole velvollisuutta täyttää tilausta tai korvata mitään asiakkaan kärsimää vahinkoa, jos se on kaupan kohdetta esittäessään tehnyt virheen sen ominaisuuksia tai hintaa mainitessaan ja i) sen olisi tullut olla selvää ostajalle, että kyseisessä tapauksessa oli sattunut painovirhe tai ii) kun ostaja ei ole voinut kohtuudella olettaa Outspotin kykenevän kyseisissä olosuhteissa toimittamaan kyseisin ominaisuuksin olevaa tuotetta kyseiseen hintaan tai että Outspot olisi voinut toimituksen tehdä.

4. Turvalliset maksut

Jos sopimus on solmittu sähköisesti, Outspot ryhtyy kaikkiin teknisiin ja organisatorisiin toimiin suojatakseen tietojen sähköisen siirron ja tarjotakseen turvallisen verkkoympäristön. Kun asiakas kykenee maksamaan sähköisesti, Outspot varmistaa, että sitä koskien on käytössä riittävät suojakeinot.

Outspot tarjoaa valikoiman turvallisia sähköisiä maksutapoja maksualusta Mollien kautta.

5. Kuluttajan oikeudet

Mainostaja on vastuussa kaikista oikeuksista. Outspot toimii ainoastaan tapahtuma- ja markkinointikanavana. Voit ottaa kaikkien ongelmien ja virheiden suhteen suoraan yhteyttä mainostajaan, joka on oikeuksiasi toteuttaen vastuussa korjauksista, vaihdoista ja hyvityksistä.

6. Peruuttamisaika

6.1. Yleistä

Sinulla on ilman korvausvelvollisuutta tai syytä kertomatta oikeus kertoa yhtiölle, että kieltäydyt ostoksesta 30 kalenteripäivän kuluessa tuotteen toimitusta tai palvelusopimuksen solmimista seuraavasta päivästä, joksi solmimispäiväksi katsotaan sähköpostilla tapahtunutta etusetelin vastaanottamista seuraava päivä.

Kaikki ostoksen peruuttamispyynnöt on tehtävä kirjallisesti Outspotille (Confinity NV) osoitteeseen helpdesk@outspot.fi.

Joitakin tarjouksia koskee jopa rahat takaisin -takuu jopa kuudeksi kuukaudeksi ostopäivästä. Lisätietoja saat napsauttamalla tätä .

6.2. Peruuttamisoikeuden poikkeukset

6.2.1 Peruuttamisoikeus ei koske henkilökohtaiseksi mukautettuja tuotteita, jotka tavarantoimittaja on valmistanut tilauksesi määritysten mukaisesti (esimerkiksi tuotteessa on mainittu nimesi). Peruttamisoikeutta ei myöskään sovelleta verkossa varattuihin matkoihin ja konserttien, festivaalien tai muiden tapahtumien lippuihin, joissa tapahtuma on sidottu yhteen tai useampaan tarkkaan päivään.

6.2.2 Peruuttamisoikeus ei ole myöskään voimassa seuraavissa tapauksissa: Tuotteet, joissa jokin seuraavista pitää paikkansa:

  • määritelmiesi mukaan tehdyt ja selkeästi tietylle henkilölle tarkoitetut

  • pilaantuvat tuoretuotteet tai joilla on rajallinen säilytysaika

  • terveys- tai hygieniasyistä ei palautettavaksi soveltuvat, joiden sinetti on murrettu toimituksen jälkeen

  • sellaisten hyödykkeiden toimittaminen, jotka luonteeltaan kuuluvat erottamattomasti toisen esineiden kanssa sekoitettavaksi toimituksen jälkeen

  • alkoholijuomien toimittaminen, joiden hinta sovittiin sopimuksen solmimishetkellä, joiden toimitus voi tapahtua vasta 30 päivän kuluttua ja joiden todellinen arvo riippuu markkinahinnan vaihteluista, johon yhtiö ei voi vaikuttaa

  • sopimukset, joissa olet erityisesti pyytänyt yhtiötä käymään paikalla kiireellisten korjausten tai huoltotoimien suorittamiseksi Jos kyseisen paikalla käymisen yhteydessä yhtiö tarjoaa kuluttajan erityisesti pyytämien palvelujen lisäksi muita palveluita tai muita hyödykkeitä kuin korjauksen tai huollon tekemisessä tarpeellisia varaosia, peruuttamisoikeus koskee kyseisiä lisäpalveluita tai lisähyödykkeitä.

  • sinetöityjen ääni- tai videotallenteiden tai tietokoneohjelmien toimittaminen, kun sinetti on murrettu toimituksen jälkeen

  • sanomalehtien tai aikakauslehtien toimittaminen poikkeuksena tilaussopimukset kyseisten julkaisujen toimittamisesta

  • yleisessä huutokaupassa sovitut sopimukset

  • majoittaminen muutoin kuin kotitalouden tarpeisiin, hyödykkeiden kuljettaminen, autonvuokrauspalvelut, muonitus tai ateriapalvelu tai vapaa-ajan toimintaan liittyvät palvelut, jos sopimuksen toteuttaminen tapahtuu tiettynä päivänä tai aikana

  • digitaalisen sisällön toimittaminen muutoin kuin aineellisella tallennusvälineellä, jos sopimuksen toteuttaminen on alkanut kuluttajan ennakolta antamalla erityisellä suostumuksella ja hänen hyväksyttyään, että samalla hän menettää peruuttamisoikeutensa

  • vedonlyöntiä ja lottoa koskevat sopimukset.

6.3. Maksunpalautukset peruuttamisaika

Jos peruutat sopimuksen, palautamme kaikki siihen asti tehdyt maksut, pois lukien toimituskulut. Palautus tapahtuu joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua saatuamme tiedon päätöksestäsi käyttää peruutusoikeutta. Voit valita hyvitykseksi lisäarvollisen etusetelin tai tilisiirron pankkitilillesi. Haluatko tilisiirron? Pyydä siinä tapauksessa etusetelisi muuntamista sähköpostitse. Se on hyvin helppoa! Jos palautat vain osan tilauksestasi, toimituskuluja ei palauteta. Saatamme odottaa maksun palauttamisen kanssa, kunnes olemme saaneet hyödykkeet takaisin tai olet todistanut palauttaneensa hyödykkeet, ensin toteutuvan ollessa määräävä.

7. 100 prosentin rahat takaisin -takuu jopa kuudeksi kuukaudeksi ostopäivästä (ei tuotteille)

Outspotin on lain mukaan tarjottava 14 päivän ajaksi maksunpalautusta useimmissa tarjouskampanjoissa. Kuitenkin 100 prosentin rahat takaisin -takuun ollessa voimassa takaamme täyden maksunpalautuksen enintään kuudeksi kuukaudeksi ostopäivästä. Se tapahtuu lähettämällä pyyntö kirjeellä tai sähköpostitse. Liitä lähetykseen etuseteli ja kopio henkilöllisyystodistuksestasi.

Takuuta ei sovelleta konserttien, festivaalien tai muiden tapahtumien tai matkojen lippuihin, joissa liput on sidottu yhteen tai useampaan tarkkaan päivään. Takuu ei myöskään koske tuotteiden toimituksia. Takuusta mainitaan aina selkeästi erikoistarjouksissa verkkosivustolla (katso kuuden kuukauden rahat takaisin -takuu). Huomaa: kun etuseteli on varattu, käytetty tai vanhentunut, takuu raukeaa.

Huomaa: Jos ostos on maksettu (osittain) kupongilla, koko summa palautetaan kuponkina. Kuponkeja ei voi yhdistää.

8. Tuotteet: palvelu, takuu tai peruuttaminen

Voit myös tarkastaa mikä osapuoli vastaa erikoistarjouksesta kohdasta Käytännön tiedot: Outspot vai kumppani. Yhteystiedot (puhelinnumero tai sähköpostiosoite) kerrotaan myös samassa kohtaa.

Saatat lähettää pyynnön palvelusta, takuusta tai peruuttamisesta eri syistä, esimerkiksi seuraavista:

8.1. Haluat peruuttaa ostoksen

Sinulla on ilman korvausvelvollisuutta tai syytä kertomatta oikeus kertoa yhtiölle, että kieltäydyt ostoksesta 14 kalenteripäivän kuluessa laskien tuotteen toimitusta seuraavasta päivästä. Kun olet ilmoittanut tarjouksen antajalle päätöksestäsi peruuttaa ostos, sinulla on toiset 14 kalenteripäivää aikaa palauttaa tuote.

Haluatko peruuttaa oston ennen tuotteen lähettämistä?

Voit peruuttaa maksutta. Maksunpalautus (kuponkina tai rahana) maksetaan viiden päivän kuluessa peruuttamisoikeuden käyttämisestä.

Haluatko peruuttaa tuotteen lähettämisen jälkeen (ei viallinen)?

Varmistu seuraavista:

  • Peruutat 14 päivän kuluessa toimituksesta.

  • Tuote palautetaan käyttämättömänä alkuperäisessä pakkauksessaan.

  • Tuote palautetaan kaikkineen (mukaan lukien kaikki lisävarusteet, käyttöohjeet jne.).

Kulutustarvikkeita, kuten akkuja, puhdistusaineita, polttimoita ja hajusteita ei voi palauttaa.

Henkilökohtaisen hygienian tuotteita kuten hammasharjoja, partaveitsiä ja -koneita, trimmereitä ja lämpömittareita ei voi palauttaa.

Jos peruuttamisesi noudattaa yllä mainittuja ehtoja, voit peruuttaa tilauksesi. Tee se napsauttamalla etusetelistä kohtaa Käytännön tiedot. Siellä kerrotaan erikoistarjouksesta vastaava taho,

Outspot vastaa: Lähetä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@outspot.fi ja liitä viestiin etusetelikoodi, nimesi, toimitusosoite ja kaikki huomautukset. Pyrimme vastaamaan kahdeksan tunnin kuluessa (arkena) antaen selkeät palautusohjeet tuotteellesi. Sinun pitää odottaa kirjallista vahvistusta henkilöstöltämme ennen tuotteen palauttamista. Ellet odota vahvistusta, vastaat palauttamiskustannuksista itse. Jos palautettu tuote ei noudata peruuttamisoikeuden ehtoja, Outspot ei kykene käsittelemään pyyntöä. Siinä tapauksessa Outspot ottaa yhteyttä.

Kumppani vastaa: Lähetä kumppanille sähköpostia ja liitä viestiin etusetelikoodi, nimesi, toimitusosoite ja kaikki huomautukset. Kumppani kertoo sinulle, kuinka tuote palautetaan. Sinun pitää odottaa kirjallista vahvistusta kumppanimme henkilöstöltä ennen tuotteen palauttamista.

8.2. Jos tuote toimitetaan sinulle myöhässä

Outspot pyrkii toimittamaan kaikki tuotteet kolmen viikon kuluessa. Et ehkä ollut tavoitettavissa toimitusaikana tai kuljetusliike ei ehkä löytänyt osoitettasi. Älä huoli!

Jos et ole saanut pakettiasi kolmen viikon kuluttua ostamisesta, lähetä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@outspot.fi ja liitä viestiin etusetelikoodisi ja antamasi toimitusosoite. Tarkastamme pakettisi toimituksen tilan ja lähetämme koodin, jolla voit seurata sen kulkua kuljetusliikkeen verkkosivustolla. Jos emme kykene hankkimaan seurantakoodia, lähetämme sinulle joko uuden toimituksen tai jos se ei ole mahdollista, palautamme hinnan (kuponkina tai rahana).

Tuote palautetaan meille, jos et esimerkiksi ollut tavoitettavissa toimitusaikana tai kuljetusliike ei löytänyt osoitettasi. Niissä tapauksissa lähetämme tilauksesi maksutta antamaasi toimitusosoitteeseen, mikäli tiedot annettiin oikein tilaushetkellä.

8.3. Tuote on puutteellinen, vaurioitunut ja/tai viallinen toimitushetkellä

Outspotin henkilökunta pyrkii pakkaamaan tilauksesi mahdollisimman hyvin. Aina on kuitenkin mahdollista, että tilaustasi pakkauksesta purettaessa tai koottaessa huomaat sen olevan viallinen tai puutteellinen.

Suosittelemme aina tarkastamaan ostetusta tuotteesta 14 päivän kuluessa sisältö, mahdolliset vauriot ja tekniset virheet.

Jos tänä aikana on havaittavissa mitä tahansa poikkeamia, ilmoita erikoistarjouksesta vastanneelle Outspotille tai kumppanille (katso Käytännön tiedot).

Jos Outspot on vastuullinen osapuoli, lähetä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@outspot.fi ja liitä viestiin etusetelikoodisi, virheen tai vaurion seloste ja tarvittaessa valokuvat vaurioista. Sinun pitää odottaa kirjallista vahvistusta henkilöstöltämme ennen tuotteen palauttamista.

Jos vaurio tai virhe on selkeästi valokuvista havaittavissa, Outspot tarjoaa välittömästi täyttä tai osittaista maksunpalautusta (kuponkina tai rahana). Se tarkoittaa, ettei sinun tarvitse palauttaa tuotetta meille.

Jos virhettä ei pysty toteamaan valokuvasta, tuote on palautettava Outspotille. Lähetämme sinulle sähköpostitse osoitekortin ja ohjeet tuotteen palauttamiseksi.

Kun Outspot on vastaanottanut palauttamasi tuotteen, virhe tai vaurio tutkitaan välittömästi. Jos Outspot toteaa vaurion tai virheen, se yrittää ensin korjata puutteen. Jos korjaus ei onnistu, maksusi palautetaan (kuponkina tai rahana).

Kun kumppani on vastuussa, sinun pitää ensin lähettää kumppanille sähköpostia ilmoittaen etusetelikoodisi ja virheen tai vaurion luonne sekä toimittaa puutteesta valokuvia, jos mahdollista. Kumppani kertoo sinulle, kuinka tuote palautetaan. Sinun pitää odottaa kirjallista vahvistusta kumppanimme henkilöstöltä ennen tuotteen palauttamista.

8.4. Tuotteessa on virhe takuuaikana

Outspotin toimittaman tuotteen voi kohtuudella odottaa toimivan. Valitettavasti ajan kuluessa tuotteessa voi ilmetä virhe tai vika. Jos se tapahtuu lakiin perustuvan takuun takuuaikana ja sitä koskevat sopimusehdot, voit ilmoittaa ongelmasta. Voit ilmoittaa Outspotille tai erikoistarjouksesta vastanneelle kumppanille (katso Käytännön tiedot).

Outspot vastaa: Jos tuotteessa ilmenee vika ensimmäisen kuuden kuukauden kuluessa toimituksesta, Outspot lähettää sinulla osoitekortin ja tarpeelliset ohjeet. Voit sitten palauttaa tuotteen meille ja kun olemme vastaanottaneet sen, tarjoamme sopivaa ratkaisua (vaihto, korjaus tai maksunpalautus).

Kun tuotteessa ilmenee virhe yli kuusi kuukautta toimituksesta, joudut palauttamaan sen Outspotille omalla kustannuksella. Käsittelemme sitten virhettä huolellisesti ja tarjoamme sopivaa ratkaisua.

Sinun pitää aina odottaa kirjallista vahvistusta meidän henkilöstöltämme tai kumppanilta ennen tuotteen palauttamista.

Takuu ei näitä ongelmia:

  • vesivahinko

  • tuotteen pudottamisesta tai iskusta johtuva vaurio

  • asiantuntemattomasta tai virheellisestä käytöstä johtuva vaurio

  • kahden vuoden takuu on päättynyt

  • osia puuttuu

  • kulutustarvikkeet kuten polttimot, akut ja nesteet

  • tuotteet joiden sinetti on murrettu.

Jos ilmoitukseesi ei sovelleta takuuta tai sopimusehtoja, sinulta voidaan laskuttaa tarkastuskulut.

Jos takuuaika on päättynyt ja tuotteessasi ilmenee virhe, voit aina selvittää voiko valmistaja auttaa sinua.

Kumppani vastaa: Lähetä kumppanille sähköpostia. Kumppani selostaa käytettävän menettelyn. Sinun pitää odottaa kirjallista vahvistusta kumppanimme henkilöstöltä ennen tuotteen palauttamista.

Ota yhteys vastuulliseen kumppaniin tai Outspotiin (osoitteeseen helpdesk@outspot.fi) jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää yllä mainitusta.

Kun Outspot saa peruuttamispyynnön, se pyrkii aina ratkaisemaan asian oikein ja kohtuullisen ajan kuluessa.

Joskus tuotteita ei voi vaihtaa uuteen, koska ne ovat loppuneet varastosta. Siinä tapauksessa maksusi palautetaan kokonaan tai osittain (kuponkina tai rahana).

Huomaa

14 päivän harkinta-aikana sinun pitää käsitellä toimitettua tuotetta huolellisesti. Sinulla on oikeus arvioida tuotetta ja kokeilla sitä samalla tavalla kuin kivijalkaliikkeessä. Et saa käyttää tuotetta sinä aikana, kun et ole vielä päättänyt haluatko pitää tuotteen vai et. Kun olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin on ollut tarpeen arvioida haluatko pitää sen vai et, tuotteen käyttöarvo laskee. Verkkokauppa on siksi oikeutettu korvaukseen tuotetta palautettaessa.

9. Tietosuojakäytäntö

Lisätietoja siitä, miten keräämme ja käsittelemme henkilötietojasi sekä oikeuksistasi on saatavilla tietosuojakäytännössämme.

10. Evästeilmoitus

Lisätietoja evästekäytännöstämme on evästeilmoituksessamme.